Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΜΟΥ Η RITA

ουφ ... νυσταξα !


μα που πηγαν ολοι?


να και τα χαδια!!!



Παντα το ηθελα παρα πολυ. Απο μικρος το ζηταγα στους γονεις μου και τωρα
επιτελους εχω ενα σκυλακι!
Μενω σε διαμερισμα και ειναι δυσκολο χωρις αυλη ή κηπο. Ομως η μικρη κακομοιρα Rita μας , ζουσε στους δρομους καθως καποιος ακαρδος ανθρωπος την παρατησε μεχρι που την πηραμε εμεις 4 μηνων!
Ποιος θα το πιστευε οτι απο το σπιτι μεχρι τα ψιλικα της γειτονιας θα ειχαμε
σκυλακι!
Ο πατερας μου ενα βραδυ ηθελε τσιγαρα . Πηγα για παρεα μαζι του
μεχρι τα ψιλικα της γειτονιας.
Στο γυρισμο, η Ριτα μας ακολουθησε και την πηγαμε μεχρι την πολυκατοικια. Εκει φωναξαμε την μητερα μου και την αδερφη μου για να συνεδριασουμε. Μεσα σε ενα τεταρτο, μετα απο υποσχεσεις οτι θα την φροντιζουμε ολοι μας, η αποφαση ειχε παρθει. Την κρατησαμε!!!
Την αλλη μερα αμεσως, κτηνιατρο και το απογευματακι μπανιο... Απο τοτε η μικρη Rita ζει στο σπιτι μας!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Omorfo skilaki!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κουκλιτσα το ριτακι